tréning filozófiánk

tréningek képzések

tréningek fogalmak módszerek

képzési és tréninges referenciák

tréningel kapcsolatos publikációk

gyakori kérdések tréningekkel kapcsolatban

tréningcég elérhetősége

mercure consulting ügyfél rendszer tréningekhez

nyitott események enneagram

tréning blog

tréning érdekességek

selfness tréning

mercure consulting programok

ÉRTÉKESÍTÉST TÁMOGATÓ PROGRAMOK

Ahogy a Bohr-féle atommodell, úgy a hagyományos értékesítési technikák is kicsit elavulttá váltak. Szükségessé vált egy új szemléletmód (ha már itt tartunk lásd: kvantumfizika), melyben egyre fontosabb szerepet kap a személyre szabottság mind eladói, mind vásárlói oldalról.

A mai gyakorlatban már nem az általános értékesítési alapismeretek oktatása kap szerepet, hanem valamilyen speciális terület (egy adott kampány előkészítése, támogatása, új értékesítési csatorna bevezetése, egy célcsoport megszólítása) fejlesztése a cél. Az értékesítési programjaink épp ezért flexibilisek, minden esetben ráépülnek az adott cég marketing stratégiájára, értékesítési filozófiájára.

A résztvevők újfajta szemléletmódot és értékesítési technikákat sajátítanak el, valamint személyes segítséget kapnak, hogy hogyan tudják mindezt integrálni a napi tevékenységükbe.

Fontos hozadéka még a programoknak, hogy a különböző földrajzi helyről érkező kollégák tudása és tapasztalatai összegződnek, mely a cég szempontjából egy sokkal egységesebb összképet eredményez.

Kik szoktak résztvenni ezen a programon?

Különféle cégek értékesítési munkatársai, valamint azok a marketing és értékesítési vezetők, akik felelősek az eredményekért.

A program elvégzése után várható fejlődés

vissza

mercure consulting kft (c) 2007