tréning filozófiánk

tréningek képzések

tréningek fogalmak módszerek

képzési és tréninges referenciák

tréningel kapcsolatos publikációk

gyakori kérdések tréningekkel kapcsolatban

tréningcég elérhetősége

mercure consulting ügyfél rendszer tréningekhez

nyitott események enneagram

tréning blog

tréning érdekességek

selfness tréning

mercure consulting programok

KONFLIKTUS MENEDZSMENT

A konfliktusok sokszor jelentenek akadályt az eredményes munkavégzésben és a munkatársak, partnerek közötti hatékony kommunikációban. Vezetőként gyakran kerülünk szembe azzal a helyzettel, hogy a kollegák civódása miatt csökken a tényleges aktivitás és akadozik az együttműködés. Ugyanez érvényes a munkatársak és ügyfelek közötti feszült helyzetekre.

A tréning célja egyrészről, hogy rávilágítson olyan típusos játszmákra, amik a konfliktusaink gyökeréig vezetnek vissza minket. Tudatosabb használatukkal ugyanis dönthetünk arról, hogy mikor előzzük meg és mikor fordítjuk hasznunkra a konfrontatív helyzeteket. Másrészről a résztvevők olyan kommunikációs eszközöket sajátítanak el, amivel egyértelműen és hatásosan tudják szándékaikat kifejezni.

Kik szoktak résztvenni ezen a programon?

Leginkább napi ügyfélkapcsolat-tartással foglalkozók (call-center dolgozók, ügyfélszolgálati munkatársak). Az utóbbi időben azonban megnőtt a cégen belül csoportok (projekt-teamek, menedzsment teamek) részvétele.

A program elvégzése után várható fejlődés

vissza

mercure consulting kft (c) 2007