tréning filozófiánk

tréningek képzések

tréningek fogalmak módszerek

képzési és tréninges referenciák

tréningel kapcsolatos publikációk

gyakori kérdések tréningekkel kapcsolatban

tréningcég elérhetősége

mercure consulting ügyfél rendszer tréningekhez

nyitott események enneagram

tréning blog

tréning érdekességek

selfness tréning

mercure consulting programok

ÜGYFÉLKÖZPONTÚ ÉRTÉKESÍTÉS I.

Az ügyfél szemével a cég arca a front-line munkatárs, ezért egyre fontosabb szerepet kapnak az olyan új értékesítési stratégiák, melyek kulcsa a jól képzett front-line munkatárs.

Napjaink túlkínálati gazdaságában egyre inkább látszik, hogy a pusztán szakmai felkészültség kevés az ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához.
Programunk segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira (pl. túlzott azonosulás az ügyfél problémáival), valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális panaszkezelésre.

vissza

mercure consulting kft (c) 2007