tréning filozófiánk

tréningek képzések

tréningek fogalmak módszerek

képzési és tréninges referenciák

tréningel kapcsolatos publikációk

gyakori kérdések tréningekkel kapcsolatban

tréningcég elérhetősége

mercure consulting ügyfél rendszer tréningekhez

nyitott események enneagram

tréning blog

tréning érdekességek

selfness tréning

mercure consulting programok

ÜGYFÉLKÖZPONTÚ ÉRTÉKESÍTÉS II.

A növekvő számú elégedett ügyfelet kiszolgáló boldog, kiegyensúlyozott munkatársak képe utópisztikusnak tűnhet, de törekedni érdemes rá. Programunk meggyőzési készségek fejlesztésével, értékesítési helyzetek profi kezelésével támogatja, hogy közeledjünk a fenti képhez.

Tudatosítjuk és fejlesztjük az egyéni érvelési készségeket, videofelvételek segítségével elemezzük a játszmahelyzeteket, megtanítjuk a kellemetlen kérdések kezelését.

Partnereink konkrét visszajelzései tanúskodnak arról, hogy ügyfélszolgálati munkatársaik tényleg könnyedebben és hatékonyabban végzik napi munkájukat.

vissza

mercure consulting kft (c) 2007