tréning filozófiánk

tréningek képzések

tréningek fogalmak módszerek

képzési és tréninges referenciák

tréningel kapcsolatos publikációk

gyakori kérdések tréningekkel kapcsolatban

tréningcég elérhetősége

mercure consulting ügyfél rendszer tréningekhez

nyitott események enneagram

tréning blog

tréning érdekességek

selfness tréning

mercure consulting programok
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÉS CALL-CENTER TRÉNINGEK

Bármilyen cég esetében, de leginkább a szolgáltató szektorban az ügyfélszolgálat illetve call-center jelenti a humán kapcsolódást a piachoz. Mivel legtöbb területen az extenzív fejlődés befejeződött, egyre fontosabb szerepet kapnak az újfajta értékesítési stratégiák, melyek kulcsa a jól képzett front-line munkatárs. Napjaink túlkínálati gazdaságában egyre inkább látszik, hogy a pusztán szakmai felkészültség kevés az ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához.

A tréning célja az ügyfélismereti és kommunikációs készségek fejlesztése. A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira (pl. túlzott azonosulás az ügyfél problémáival), valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális panaszkezelésre.

Kik szoktak résztvenni ezen a programon?

Eléggé el nem ítélhető módon tényleg ügyfélszolgálati és call-center munkatársak.

A program elvégzése után várható fejlődés

vissza

mercure consulting kft (c) 2007